12 Mart 2010 Cuma | By: Squaw

Clover



Konuyu tam açamayacağım aslında,mangadan uyarlanan bir video klip olduğunu belirtebilirim sadece.Clover (Yonca),aynı isimli mangadan uyarlanan 7dakikalık bir müzik klibi,bu kısalık sizi aldatmasın kesinlikle çünkü klibi izledikten sonra insan ister istemez mangasını okuma isteği duyuyor çünkü bu 7 dakikaya o kadar çok şey sığdırılmış ki... İlk kez bir müzik klibi tanıtıyorum ama çok büyük keyif alarak izlediğim bu klibi tanıtıma açmalıyım diye düşünmeden edemedim.



Anlamsız gelecek kelimelerin arka fonda yankılandığı bir sahne sizi karşılıyor,kulağa anlamsız gelen sözlerin yer aldığı bu sahne sizi yanıltmasın,görüntülerinilerlediği sahneye;ekranın yukarısından inen kanlı elin sizi karşılaıyışla aslında izleyeceğiniz videonun hoşluğunu anlamış oluyorsunuz.İlerleyen dakikalardao sahnede yer alan kanın ana karakterde bırakacağı hüzne tanık olduğunuz bu video da yaşanılan derinliği çok geç olmadan farkediyorsunuz.

Ana karakterin yaşadığı hüznü,dramı dahası yalnızlığı o kadar güzel yansıtmışlar ki izlediğim anda ister istemez o karakteri bulunduğu yalnızlıktan çıkarmak içinkolumu ona doğru uzatma hissi yaşadım.Görselliği ise sonuna kadar en üst seviyesinde kullandıkları bu yapım gözlerden kaçmış kesinlikle,aslında böylesi güzel bir yapıma klip yerine bir anime serisi hazırlansa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.



 Derinlemesine işlenmiş sahnelerin bütünleştiği fondaki müzik ise gerçekten de çok başarılı olmuş hele diğer CLAMP yapımı müzik videolarını izleyince nedemek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Klibin son dakikalarına doğru varlığını gösteren diğer karakterleri de izleyince onlarda yer alan yaşanmışlıkların ne olduğunu düşünmeden edemiyorsunuz,mangasını okumadan konusuna göz gezdirdiğimde, karakterlerde var olan dövmelerin anlamını daha iyi çözdüm ve karakterlerin yüzüne yerleşmiş olanhüzünleri biraz da olsa anladım, son sahnede yer alan pencere kenarındaki karakter ise kesinlikle hüzünlerin en büyüğünü yaşamıştır diye tahmin yürütmedenedemedim doğrusu.Mangayı okumayanların bile rahatlıkla özümseyebileceği bu klibi izlemenizi tavsiye ediyorum özellikle de Sci-Fi severim ya da müzik en sevdiğim temalardan birisi diyorsanız hiç vakit kaybetmeden izlemelisiniz sonuçta 7 dakikalık ama dopdolu olan bu klibi izlemeniz için harcayacağınızzaan nedir ki ...?

0 yorum:

Yorum Gönder