12 Mart 2010 Cuma | By: Squaw

''Tartarus'' Ne Demek Mi?

''Tartarus'' Ne Demek mi?
Tartarus Yunan mitlerinde ağza alınmayacak korkunç suçların cezasının verildiği sonsuz işkenceler mekânı olarak Hades'in en korkulan yeri olarak betimlenir.
Hades'ın derinliklerinde bulunan bu sisli ve dumanlı yere düşecek kadar korkunç suçlar işleyenler yeraltının efendisi Hades'ın gözetiminde sonsuza kadar sürecek korkunç işkencelere maruz kalırlar.Bu suçlar bazen tanrıların yiyeceği Ambrosia ile şarabın tanrısal versiyonu kabul edilen Nektar'ı çalmaktan, tanrıları sınamak için kendi oğlunu öldürüp onlara yemek olarak sunan Yunan Kralının işlediği suça kadar çeşitlilik gösterebilmektedir.
Evet,burası da benim mekanım,benim dünyam,benim yaşamım ama en önemlisi de benim varlığımın izlerini taşıyan bir mekan fakat kesinlikle bir zindan değil ya da içeride yer alanlar bir mahkum değil zaten kimseye işkence yapmaya da niyetim yok (:D) sadece yazılarımda işkence izlerine tanıklık edebilirsiniz,yine de ben sanmıyorum ki ruhumda Hades gibi işkence yapma arsuzu bulunsun,daha doğrusu bulunduğunu sanmıyorum,evet bulunmuyordur,yani umarım bulunmuyordur (:P)

6 yorum:

bahadır dedi ki...

Belki burası bir zindan değil ama takip edenler eminim yazılarınıne esiri olacaktır Itır'cığım :)
Hayırlı olsun blogun. Artık takipe aldığım bir sayfa daha var.

Squaw dedi ki...

Çok teşekkür ederim Bahadır'cığım :)
Yorumların beni her zaman gururlandırıyor, takipçilerimden biri olman beni sevindirdi, teşekkür ederim takipte olduğun için...

Susano'o dedi ki...

tartarus dişte çıkan bişey değil miymiş yani??? :D şaka şaka, o kadarcık mitoloji bilgimiz de var yane XD seni takibe aldım pıtır ona göre. :)

Squaw dedi ki...

Tartar'dan türeyen bir kelime sanırım :P :D

Şakası bir yana,teşekkür ettim Mehmet,ben de takipteyim seni,adımlarına dikkat,çok pis takip ederim :D

özz dedi ki...

yazının başında korktum biraz, nereye düştüm ben diye :P
güzel blog olmuş, takipteyim ;)

Squaw dedi ki...

Korkma korkma özz'cüm,gayet sakin bir yer :P

Beğenmene sevindim,takipte olduğun için de teşekkür ederim :)

Yorum Gönder