28 Aralık 2010 Salı | By: Squaw

Fate/zero 'PtW'ye Eklenmeli!

AMT (Animemangatr) Sitesi'nde okuduğum andan itibaren son birkaç gündür içimi ısıtan haberlerden birisi,aslında ısıtmak yerine gümbür gümbür coşturuyor desem yeridir.Yakın çevrem bunu bilir ama bilmeyen için söylemem gerekirse içimde büyük bir ateşin parçalarından büyük bir paya sahip yapımlardan birisi de Fate/stay night serisidir,laf  'Fate/ zero'ya gelmişken kıpır kıpır dürtüleri çoğaltan bu heyecanı da dile getirmemek olmaz dedim kendi kendime :)


Saber -şu duruştaki güzelliğe bakar mısınız :) - sevgimi körükleyen bir yapım olması mı Rider tutkumu daha da fişekleyecek oluşu mudur yoksa Gilgamesh ateşini daha da körükleyecek bir yangının başlangıcı mı olacak bilemiyorum şimdilik, hiçbir kanıya varamıyorum daha doğrusu.Bildiğim tek şey fanları tarafından devamlı olarak dile getirilen farklı şirketin elinden çıkacak çok ciddi bir yapımın bizi karşılayacak oluşu,bu da seriyi beklerkenki heyecanımı nasıl da körüklüyor bilemez kimse...





'Gelsin de nasıl olursa gelsin!' diyen kesimden değilim açıkçası çünkü izlerlerin az çok bildiği üzere 24 bölümlük olan Fate/stay night yapımın birçok eksikliği olduğu,yine de tüm bu eksikliklerine rağmen gönlümden asla düşürmediğim bir anime kendisi.En çok da Saber'ın nasıl bir tarzda karşıma çıkacağı,Rider'ı merak edesim yok (var gibi de,karar veremiyorum bir türlü)  aslında çünkü Fate/stay night Rider'ından çok farklı bir Rider karşılayacak beni bu kez,Caster da öyle...Peki ya Assassin;o da çok ama çok farklı, gerçi belki de asıl bu kimlikleriyle daha da keyif verecek bilemiyorum,ne de olsa bu serideki savaştan çok önce yapılan 4. Kutsal Kase Savaşı'nı izlettirmek göreviyle gelecek. Diyorum ya şu an,Fate/stay night serisindeki Rider ve Caster'ı özleyecek oluşum bu yapıma dair en net konuşabileceğim şeylerden birisi hatta teki diyebilirim.




Fate/zero'da bu yapımdan etkiler olacak mı diye düşünürken az çok bakındığım kendi sayfalarında -fazla girmiyorum bu tür sayfalara spoiler yememek adına- bu kez 1-2'si hariç diğer Servant'ların bambaşka kimliklerle bize hizmet sunacağı,peki kim bu tarihi kimlikler...? Cevapların en güzelini aslında dediğim gibi kendine ait sitelerde görebilir severleri ama benim gibi düşünenler varsa uğramaması taraftarıyım böyle sayfalara çünkü daha kendisiyle tanışmadan sürüsüyle spoiler yemenin ceremesini çekmek var.Yalnızca bazı Servant kimliklerine baktım,bu arzuma yenildim kabul ediyorum. Mesela bazı Servant kimliklerinde bu kez bize hizmet edecek o önemli tarihi kişiler arasında Büyük İskender ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri'nden birisi olan Lancolet gibi sağlam karakterler olacak,ne de büyük haber daha doğrusu heyecan verici kişilikler demem daha çok yakışan bir terim olacak gibi.İzlemesi fikri şimdiden keyifli geliyor kulağa,bakalım bu ateş tam anlamıyla ne zaman alevlenecek,gerçi alevlenmek yerine közlerini bırakmak da var...





Şu an severler arasında daha seyirlikler arasına girmeden adından en çok söz ettiren yapımların başında geliyordur eminim,hakediyor da açıkçası;gerçi bu daha bir şey değildir diye düşünüyorum asıl haberler yayın süremeci başladığında daha doğrusu yayın tarihiyle ilgili ilk haberler nete düştüğünde gösterecek kendisini, kısacası daha çokkkk konuşulur bu yapım :)




Konuşulması için çok sözcük fazlasıyla kelime topluluğu var,Novel'ını okumakla başlanılabilir aslında ya da benim gibi şimdilik Plan to Watch'e atmak yapılabilecek en iyi şey ;)

0 yorum:

Yorum Gönder