23 Nisan 2011 Cumartesi | By: Squaw

Efsaneler de Döner(miş); Kenshin,Küllerinden Doğuyor! ♥

Üzülsem mi sevilsem mi diye düşünmemi sağlayan bir haberle boğuşmaktayım birkaç gündür.Seviniyorum aslında,yıllar sonrası yeni bir efsane havası soluyacağım çünkü... Üzülüyorum aslında, benim için Tomoe'den ötesi olmayan bu yapımda, Tomoe'den uzak bir seyirlik gelecek diye...

Önce Animemangatr' de okuyup sonra da Orjinal Haber' iyle kendime geldim,geldim de sevinçten deliye döndüm :D

Ne içerik belli ne de nasıl bir yapım olacağı bilgisi var.Ne olursa olsun,nasıl olursa olsun, içerisinde Kenshin barındırıyorsa her yapıma razıyım.Yeter ki benim Kenshin özlemimi dindirsin,dindirsin de dinebilecek mi orası şüpheli :) Daha birkaç gün önce net dünyasına şimşek gibi bir giriş yapan bu haberi,erken  öğrenmek gibisi yoktu,biliyorum tüm Kenshin yapımlarını tüketenler olarak gelecek yeni yapımın bizi korkutması var tüm yüreklerde,gelecekse en serti en mert Kenshin'i sunan bir yapım olmalı,her ne kadar efsanevi sonu ele alan Seisouhen'den ötesi gelmeyecek gerçeği olsa da...



Belki son yapım olarak geçen Seisouhen Ova'sı ile seri arasında kalanlara değinecek, belki her şeyi sıfırdan alarak bizi yeniden Kenshin Dünyası'na hapsedecek belki de ne Ova'da ne de seri sonunda değinmediği,değinse de en ince ayrıntısının yer aldığı derinliğe inmediği şekilde bir seyirlik çıkacak ortaya.Nasıl olduğu muamma bir yapım,nasıl olduğu ya da ne şüpheleri taşıdığının önemi yok aslında,önemli olan  erkeksi hatlarıyla bizi karşılayacak Kensin tersine,kız tadına sahip bir Bishounen Kenshin sunulmayışının dilenmesi, herkes ayrı noktalarda buluşsa da yeni gelecek proje için tek bir nokta var birleşinilen;değinilmemiş Arc'ları bize sunması ve en güzel yönü de,daha doğrusu bizi fetheden kelimenin de ''Blu Ray'' olacak oluşu!Evet,biz Kenshin severlerin en büyük rüyasıydı,en azından Tsuiokuhen Ova'sını Blu Ray izleme hakkımız olduğuna inandık tüm geçen bu süre boyunca ve şimdi bu hakkı da alma zamanımız gelmiş anlaşılan ;)





Blu Ray hakkından ziyade aslında benim istediğim hak;güzel bir Hajime Saito sonu izleyebilmekti ya da Sojiro'nun Shishiro sonrası ne yönde bir rota çizdiğiydi, hepsinden öte birleşenler mutlu muydu ya da ayrılanlar daha da mı dibe çökmüştü...?Birçok soru işaretiyle kalakalıyorduk, nitekim kaldık da...Kalsak da asla içimdeki ateşi söndürmedim ben, hiçbir zaman küle dönmedi,hiçbir inancım da yoktu yeni bir proje gelip de bizi bulacak diye... İnançtan ziyade ''Umut'' denilen şeyin hiçbir kırıntısına yer vermemiştim anime dünyamda,her yapımı tükettikten sonra mangasına hapsetmiştim kendimi,şimdi iyi mi ettim kötü mü ettim hala ikilemde sıkışıp kalmışım,devam etmeli miyim diye de kendimi yiyip bitiriyorum şu güzel haberi okuduğumdam beri :) Ne olursa olsun,ne kadar şey bilirsem bileyim,en ince ayrıntısına kadar öğrenmiş,izlemiş ya da okumuş olsam dahi biliyorum ki benliğinde Kenshin etiketi geçen her şey beni kendi dünyasına hapsedebilir,bu nedenledir ki günlerdir heyecanıma yenik şekilde gelecek olan ikinci bir haberi beklemekle meşgulüm ve uzun süren dinlenişimi de böylesi bir haberle bitirmeye niyetlendim...





Shounen bir yapım dendiğinde,aklıma tek gelen -hak ediyor mu hak etmiyor mu orası bana kalmış- Kenshin olsa da nasıl yaptığımı anlamadan Naruto'ya da başlayıvermişim, peki Kenshin sevgimi bitirebilecek bir Shounen mi izliyorum diye sorulsa,cevap basittir aslında;Kenshin! ♥

8 yorum:

Ledlebi dedi ki...

yabancı bir sitede remake olacağı yazıyordu. Sanırım aynı bölümleri tekrar yapacaklar.

Squaw dedi ki...

Aynı bölümleri tekrar yapacaklarmış ha,yapsınlar ona razıyım ama ben şu konuyu bloğa ekledikten sonra gördüğüm bir haberle yıkıldım aslında :S Ne kadarı doğru bilemiyoruz ama berbat ötesi çizimleri gördükten sonra ben yeni yapımın eskisinden pek bir farkı yoksa izlememe kararı aldım,bahsettiğim resimlere ait konunun açılma tarihi 1 Nisan,umarım üyenin kötü bir şakasıdır bu,şu resimlere bakar mısın? :(
http://forums.mangafox.com/threads/236239-Character-Redesigns!?

Ledlebi dedi ki...

Aoshi'ye gözlük takmışlar ahahah. Çok garip olmuş bunlar ya. Biraz abartılı gibi. Sadece Megumi'yi beğendim. Bir de Kaoru çok soğuk duruyor.

Squaw dedi ki...

Ben de Megumi ve Sano'yu beğendim,Tomoe hayallerimi yıktı,hele o Hiko Usta ve Saito'ya acıdım resmen,Hiko Usta Yakuza Patronu Saito da onun elemanı gibi olmuş ahahah

Bu tip çizimler olacaksa ve seri eskisinden hiçbir noktada ayrılmayacaksa,şimdiden bıraktım zaten,yola hayallerimdeki Kenshin'le devam..

evvah dedi ki...

yahu ben de Naruto'yla idare etmeye çalışıyordum şu sıralar :D güzel ama ancak çerez olabilir. ve bu habere nasıl bir tepki versem bilmiyorum :)

Squaw dedi ki...

Sen mi ben mi evvah? :D

Ben de Naruto ile idare ediyormuşum,şu haberi görene kadar farkında varmadığım bir şeydi bu! :) Çerezliğinden ziyade,eskisinin efsanevi yönünü yok etmez umarım,izlemesem bile gönüllerde güzel bir iz bırakacak yapımlardan olması biz Kenshin severlerin en büyük dileği ve umarım öyle bir yapım gelir...

Tepki konusu,tepkini sonraya sakla zira ben şu çizimleri gördükten sonra kendi kendime öyle bir karar aldım :P

evvah dedi ki...

bekleyelim görelim bakalım :) yahu naruto gerçekten çok tatlı karakterlere sahip bir seri ama inanılmaz yavaş bir kurgusu var,bu tip sorunları olmasa belki biraz şansı olabilirdi kenshin'le birlikte anılmak için :D

Squaw dedi ki...

Naruto için çok farklı yorumlara sahibim aslında ben evvah ve her izlerinin inadına (yorumum ilk sezonuna ait görüşler sonucudur :D) Naruto'yu çok şeker bulurum ki çoğu yerde kendisinden hep olumsuz ve davranışları konusunda çok saçma yorumlar okumuşumdur.Bence,yaptığı her davranış onun yaşının ve yaşadıklarının getirisi, bu nedenle de kendisini çok şeker buluyorum ve yaptığı haylazlıklar da beni aşırı derecede keyiflendiriyor :)

Onun dışında dediğin gibi,hemen hemen tüm karakterleri çok şeker Sakura ve Sasuke haricinde :P Ben izlemiş olduğum 65 bölümüne göre,daha çok Gaara,Lee,Köpeği olan ve şu gölgelerle oynayabilen karakteri seviyorum hem de fazlasıyla seviyorum sanırım,özellikle de Gaara ve gölgelerle oynayabilen elemanı :D

Naruto'ya dalıvermişim birden :P Kenshin'i laflayacaktım güya ben :D cık cık,kendime yakıştıramadım hiç :D Dediğimiz gibi,şu an beklemek yapabileceğimiz en iyi şey sanırım ;)

Yorum Gönder