10 Haziran 2011 Cuma | By: Squaw

Ooo,Piti Piti... (Hangi Rolüyle Kimi Seçtik?)

Son zamanlarda uzak kaldığım film dünyamdan selam olsun herkese,hi thereeee! :P


Kimisi Beyaz Atlı Prens Ödülü'ne layık kimisi en sevecen olabilen,hayatımızın erkeği modülüne,hatta bazısı var ki zekasıyla yandaş olma isteğinden çok düşmanım olması fikriyle beni alevlendirecek gücü bünyesinde saklayan...

Bazısı ilk aşkım diyebileceğim rolleriyle - Legend of the Fall'daki Brad Pitt gibi- bana geldi,bir daha da çıkmadı dünyamdan.Bazısı da sımsıcak gülümseyişin getirisi güveni  verdi bana,olmadı Casanova'ın çapkın ruhunda hayat buldu Heath Ledger gibi...Hangisini ne rolde sevdim,hangisine en çok neyi yakıştırdım bilemiyorum ama izlediğim/izlemediğim -adlarından daha çok kimliklerine ataçlanan- rolleriyle işte burdalar!Kim kazanacak,hangisinin rolünü buraya taşıyacak bilmiyorum ama Bruce Wills'i Ozan oylayacak,biliyorum! ;)

Benim oyum (gönlüm Bradd Pitt ve Eric Bana derken) Kevin Costner ve Jean Reno arasında kaldı ama Costner göz kırpıyor gibi...(Hatta oyumu kaptı bile :D)


Ve işte hayal dünyamızın erkekleri (Sanırım seçenekleri biraz abarttım ama eleme yoluyla bile 10'a düşürebildim :S) ;


Pulp Fiction'dan Bruce Willis (Gerçi çoğumuz onu Mavi Ay dizisindeki kimliğiyle tanıdık,kabullendik.Hatta aşk bile yaşadık :D) ;



Leon'dan Jean Reno (İçinde Jean Reno yoksa ben o filme,Fransız filmi demem :P);



Fight Club'den Brad Pitt (Pitt'e olan sevgim doğuştandı ama onu asıl bağrıma basışım Legends of the Fall filmiyle oldu ama herkesin seçtiğim filmi izleme ihtimali daha fazladır diye düşünüyorum );





Top Gun'dan Tom Cruise (Üstelik pilotluk sertifikası da varmış,bilmezdim hiç :D);






Dances with Wolves'den Kevin Costner (Filmi ayrı bir şaheserken bu rolünü es geçme gibi bir hatayı nasıl yapabilirdim ki?!);


 


The Dark Knihgt'dan Heath Ledger (Sanırım,izlemediğim rollerinden ve aynı zamanda izlemediğim için en büyük pişmanlık duyduğum rollerinden birisi);





Pirates of the Caribbean'dan Jack Sparrow rolüyle Johnny Deep (Ben aslında onu Chocolate flmiyle değerlendirmek isterdim ama idol olan rolü seçmek daha akıllıca oldu sanki :D);






Fight Club'den Edward Norton (Norton'u aslında The Score filmiyle değerlendirmeye almak isterdim ama bu filmi çoğunluğun izlediği konusunda tedirginliğim açısından tercihim Fight Club'den yana oldu,yoksa The Score filminde sona sakladığı sürpriz ile akıllara zarar bir performans sergiliyor diyebilirim);




Truva'dan Hector rolüyle Eric Bana (Onun final sahnesi,izleyip de unutamadığımdaha doğrusu en çok değer verdiğim sahnelerden birisiydi,hatta Truva'da Brad Pitt sevgimin bile önüne geçen bir kahramandır kendisi,ne çok ağlatmıştı beni :S );






Constantine'den Keanu Reeves'ı da fikirbabamız olan Ozan sayesinde eklemeye karar verdik (Bu kıyağı unutma Reeves :P);




18 yorum:

Ozan MERİÇ dedi ki...

Eveeet o zaman ilk yorum benden gelsin bakalım :)

Öncelikle ben film ayırmaksızın Bruce Willis'i karizma kelimesinin sözlükteki karşılığı olarak adlandırmak istiyorum. Her hareketinin, her mimiğinin kendine has ayrı bir havasası var amcanın. Zaten Sin City'den, Armagaeddon'a, 6.His'ten Pulp Fiction'a, rol aldığı her filmi belleklere sadece kendi oyunculuğuyla bile kazıyor adam. Dicek söz bulamıyorum... :D Oyum kesinlikle Bruce Willis'e.

Fakat iki oy kabul ediyorsan eğer ikinci oyum Keanu Reeves'e. Ses tonu bana çok enteresan geliyor adamın. Başını sağa sola çevirirken bunu omuzlarıyla birlikte yapan garip jestleri ve bunu özürlü gibi değil kendine özgü bir karizmayla yapabiliyor olması da yabancı aktörler arasında bana ikinci ilginç gelen şey :D

Ama son sözüm şu ki: Bruce Willis candır... :P

Squaw dedi ki...

İlk cevap da benden gelsin madem :P

Bruce Wills'in karizmasına laf edilemez kesinlikle, bence aldığı her rolü alt üst edebilen aktörlerden birisi de Wills'dir, hem de hiç şüphesiz :)

Aslında seçenek fazlalığından ben diyorum ki iki tane seçme hakkı olsun (kendimi düşünüyorsam namerdim :P),biraz çekişmeyi azalttığı için heyecan gider mi bilemiyorum ama senin güzel hatrını kırmayalım şimdi ve iki seçim hakkını verdim gitti,senin oyunu Reeves ve Wills olarak alıyorum o halde ;)

Reeves de karizmadır ki görünüşüyle beni nasıl cezbetmesin lakin her izlerin aksine ben onu Matrix yerine Devil's Advocate filmiyle severim.

Ayrıca,Antalya sıcak mı bugün bilemiyorum ama İzmir güne süper başladı,havada alışılmadık bir serinlik var bugün :) Dünkü lafımı yediriyor bana kesin :P

Mia Wallace dedi ki...

fight club'dan edward'ı koymayınca üzülmüştüm çünkü direkt onu seçerdim lakin sonra gördüm the score filmiyle koymuşsun oylamaya ki farketmez benim için, her zaman cevabım Erward Norton olucaktır! :)

Ama orda bir de constantine rolüyle birisi var ki ah ahh. Cidden de o rolle koyduğun için bir de onu diyorum :)

güzel liste :)

Ozan MERİÇ dedi ki...

Waaay bu nazikliğin beni çok etkiledi cidden teşekkür ederim iki oyumu da kabul ettiğin için :)) Ama Willis'le Reeves en sonda, kararı açıklayacağın gün, olur da berabere kalırlarsa eğer, senden son bir ricam daha var, o da bana bir oy hakkı daha vermen :D Çünkü o zaman Willis'edir oyum =P

Bu arada Antalya'da yine her zaman olduğu gibi hava sıcak tabi ki onun bir insiyatifi yok ama bugün yine düne nazaran bir serinlik ve bulutluluk var evet :) Bana da dünkü lafımı yedirtti hava yani :D İyidir iyi... :))

Squaw dedi ki...

@Mia
Norton,Fight Club'deki rolüyle aday,sanırım parantez içinde yazdığım karışıklığa yol açmış ama dediğim gibi Norton,Fight Club ile adaylarımız arasında her ne kadar ben onu Score'daki rolündeki performansıyla kabul etsem de.... :D

Senin oylamanı da seçtiğin şıklarla kabul ettim gitti ;) Ayrıca teşekkür ederim :)

Squaw dedi ki...

@Ozan
Rica ederim,ne demek ;) benimle birlikte uğraşan böyle bir yardmıcımı nasıl kırabilirdim ki... :D

Eğer dediğin şekilde bir dilemma yaşarsak bir kez daha söz hakkı vereceğime emin olabilirsin ;)

Antalya'da denize girerek lafı geri satabilirsin ama şimdi deniz bize çok uzakkkkkk *ühü ühü* (bahanenin de böylesi :P, çok uzakmış alt tarafı 45 dk sürüyor :D) Neyse ki seçim sonrası denizle gerçekleşecek büyük bir buluşma gerçekleştireceğim,aramızda kalsın :P

Mr. X dedi ki...

Adaylar içlerinden birine karar vermek için fazla iyiler ne diyeceğimi bilemedim zor bir oylama gerçekten. Sonucu merak ettim baya. Herkese açık bir oylama mı acaba blogunu yeni keşfettim de?

Squaw dedi ki...

@Mr. X
Herkese açık bir oylama elbette :) sadece yorumla seçimi belirtmeleri gerekli,sen de oylama yapabilirsin hatta :D

Zor olması daha çok hoşuma gitti aslında, heyecanı arttırır :P

Ayrıca,bloğuma hoş geldin :)

Mr. X dedi ki...

hmm teşekkür ederim :) aslında ilk yorumum olduğu için kibarlık yapayım dedim o yüzden sordum ben de yorum yapabilir miyim diye, bir girizgah olsun pat diye yorum bırakıp kaçmış olmayayım diye, çok naziksin :)

Aslında her nekadar bir Matrix delisi olsam ve K.Reeves'in oyunculuğunu çok beğensem de Heath Ledger'ı görünce pek seçim şansım kalmadı doğrusu. Henüz izlemediğini yazmmışsın, çok şey kaybediyorsun Squaw bunu bil :), ilk fırsatta izlemeni öneririm. Oyum kesinlikle Heath Ledger'a.

Ayrıca hoşbulduk... :)

Squaw dedi ki...

Rica ederim ;) Ben de düşünceli tavrın için teşekkür ederim :)

Aslında oylamanın zorluğu nedeniyle 2 tane seçme hakkın var yani oyunu istersen hem Reeves hem de Ledger olarak kabul edebilirim,böylece senin de aklın geride kalmamış olur :D

Filmi izleme konusuna gelirsem,son zamanlarda animeye sarıldığım için (geçmişteki açığı kaptmak adına sanırım :P) filmlerden biraz uzak kaldım gibi bir durum var,biliyorum çok şey kaybediyorum bazen ama nedense ''bu sefer film izleyeceğim'' dediğim her seferde elim hep anime klasörüme gidiyor,oysa haricim izlenmemiş öksüz şekilde izlenmeyi bekleyen bir sürü filmle dolu :S

Senin bloğunda hoş bir temaya sahip,takibe almak istedim ama bugünlerde netimle ilgili sorunum nedeniyle ne kendi izlerlerime ait kısmı ne de başka blogların ''izleyiciler'' kısmını göremiyorum ve haliyle izlemeye de alamıyorum :(

Mr. X dedi ki...

A evet iki oy verebiliyormuşum diğer yorumları okurken gördüm şimdi :) Tamam o zaman biri Reeves'e biri Ledger'a :)

Anime ben de çok severim aslında ama yeni nesil animelerin farkına çok geç varınca biraz cahil kaldım ve başlamaya da erindim açıkcası. Oysa zamanında Dragonball hastasıydım :) Tusubasa da çocukluğumun kahramanıydı. En son sırf popüler diye pokemonları izliyordum işte heheh :)

Blogumu beğenmene sevindim. Rahat rahat içimden gelen her şeyi yazabildiğim bir platform buldum sonunda. İzleyememen durumu da sorun değil. Birilerinin okuduğunu bilmek bile iyi geliyor :)

Squaw dedi ki...

Tamamdır,iki ismi de kayda aldım ;)

Son yıllardan ziyade eski yapımları daha çok seviyorum ama yeni yapımları da bazen takip ediyorum,anime dünyası beni bir şekilde kendine bağlamayı biliyor sanırım :D İzleme isteğim aslında yeni konunu girdiğinde daha erken haberdar olma imkanı için,yoksa dediğin gibi okunduğunu bilmek bile güzel :)

Mr. X dedi ki...

Anladım...
İnternet bağlantın sana tam olarak ne sorunlar çıkarıyor bilemiyorum ama blogumda "follow by email" diye bir gadget var. Onu görebiliyorsan eğer mailini yazıp "submit" e tıklarsan yeni yayınlar direk mailine geliyor haberin olsun.

Bu arada umarım daha fazla yorum alır bu yazın. Çünkü cidden sonucu merak uyandırıcı bir anket olmuş. Kazananı görmek için takipteyim.

Kolay gelsin :)

Squaw dedi ki...

Aaa,bak onu farketmemiştim Mr. X :) İyi oldu, bu şekilde takibe alırım o halde ;)

Yorum alacağı konusunda ben en başından beri fikir sahibiydim aslında,benim gibi izlerlerim de başka bloglara yorum yazma konusunda arada uyuşukluğu tutuyor diye tahmin ediyorum ya da yorum yazılacak kadar kayda değer konu paylaşmıyorumdur :P

Bloğumu,başından beri anime odaklı açtım aslında, sonradan başka alanlara da kaydı :)

Teşekkür ederim ;)

tasslehoff dedi ki...

Benim oylarım Leon'un Jean Reno'suna ve Karayip Korsanlarının Jack Sparrow'u Johnny Depp'e (İki oy kullanabiliyoruzdur umarım :) Aktrisler için olası bir ankette oyum yine Leon'un Mathildası olan Natalie Portman'a giderdi, çünkü Leon benim için unutulmaz bir filmdir.

Keanu Reeves'ı ben de Matrix'de tercih edenlerdenim :D Ama Constantine'deki rolü de fena değildi.

Squaw dedi ki...

@tasslehoff
Aldım gitti oylarını :P
Güzel seçimler olmuş ;)

İki oy kabul ediyoruz,seçeneklerin zorlu olmasından kaynaklanan durum nedeniyle iki şık seçme hakkımız var,hepimizin oyları da iki seçenek üzerinden :) Umarım seçim sonunda oy toplama konusunda beraber kalan aktörümüz olmaz :D

Aktrisler için bloğumda değil de forumda yapmayı düşünüyorum (kesin sana bahsetmişimdir) çünkü bu oylama zaten aktrisler için anket yapan bir arkadaşımın getirisi oldu,başıma yıktı bunu kendisini kurtardı bak :P

Alchemist dedi ki...

1-Edward Norton
2-Keanu Reeves
3-johnny Depp

Ha diyorsan ki abarttın neoluyor birini seçiçen! Keanu aşşkımmm gel kollarıma bebiişim derdim.(öyle kuru kuru seçmiyeyim sadece ismiyle:p)

Squaw dedi ki...

@Alchemist
İki tane isim seçme hakkı vardı zaten, malum seçeneklerin zorluğu ve adayların herbirinin karizmasına haksızlık yapmamak adına fazladan seçim hakkı verdik lakin bir üçüncüyü kaldırmaz bu bünye diyerekten ilk ikiyi değerlendirmeye aldım gittiiii :P

Yorum Gönder