28 Aralık 2011 Çarşamba | By: Squaw

Bu Sene Benim Yılım Mı Yoksa Kenshin'in Mi?



Evet geliyor,geliyor ama bu kez farklı geliyor!Yeni bir animesi geliyor,bunu biliyorduk. Live Aciton'ı da geliyor,ee zaten bunu da biliyorduk ama bu kez gelen haberi başka.Bu kez manga haberiyle uçuyorum,yeni bir Kenshin mangası da geliyormuş. Üstelik mangası da 2012'de, seviyorum seni Watsuki Usta.




 2012 adı geçtikçe her an yeni bir Kenshin haberi gelecek gözüyle bakmaya başlıyorum artık.Daha bu yıl ortasında yeni bir anime geleceği haberiyle yüreğimi kıpır kıpır yapmayı başardılar.Onda birazcık hayal kırıklığı yaşadık,kabul ediyorum.Serinin efsane haline gelmiş dövüşlerinden biri olan Shishio vs. Kenshin kapışmasını bu kez Misao gözüyle izleyeceğimiz için biraz hüsrana uğradım açıkçası.Bu Misao sevmediğimden değildi ya da Shishio.Sık sık dile getirdiğim gibi Kenshin tüm karakterleriyle sevdiğim,her şeyiyle bir bütün olarak gördüğüm nadir yapımlardan birisi benim için.




Animesine olan sevincimizi doya doya yaşayamadan bu kez de Warner Bros'un el atacağı Live Action haberiyle ağlayacak konuma geldik neredeyse.Bu ağlayış üzüntüden daha çok sevinçten olacaktı,biz Kenshin severlerin ümdiini kestiği bir anda her an gelen Kenshin haberleri yüreğimizi pır pır ettirmeyi başarıyordu yine.Dünden beri de heyecanıma heyecan katan bir başka habere ağlayacağım.Kenshin'in 2012'de gelecek olan yeni manga yapımına seviniyorum dünden beri.İçeriği hakkında henüz bilgi verilmemiş,bizi neyin beklediğini bilemiyoruz. Watsuki Sensei'nin bizi güzel bir süprizle karşılayacağı inandığımız şey,daha doğrusu benim inancım o yönde. Kendisi nadir sevdiğim parmaklardan birisi,onun elinden çıkma o efsanevi dünyayı bir kez daha yaşama düşüncesi içimde bir şeyleri harekete geçiriyor.




Şu trailer'ı izleyene kadar pek umut beslemiyordum aslında,itiraf etmeliyim.Nedense Live Action konusunda çok tedirginim.Hele de sevdiğim,taptığım bir yapım söz konusuysa bu endişem tavan yapıyor.Hem de o adı düşündüğüm her an kendini yüzeye çıkarıyor.Haberleri ilk okuduğum dönemde Warner Bros parmağı olacak düşüncesi beni biraz rahatlatıyordu,bunun yanında Watsuki Sensei'nin oyuncuları kendinin seçme şartı bu rahatlamamı ikiye katlıyordu ve  şu videodaki makyaj,oyunculuk ve dekor düzeninin gördükten sonra içime su serpildi sanki.Çok da büyük bir şey söylemek istemiyorum ya da ön yargı denilen ve benim oldum olası nefret ettiğim bu duyguyu yaşamak istemiyorum.Sadece bekleyip görmek istiyorum,görüp o efsaneyi bir kez daha yaşamak istiyorum.Trailer'a bakınca direk seriyle alakalı bir film olacağını düşünüyorum,belki de manga düzenine göre gitmeyi seçmiştir yapımcılar.Benim asıl beklediğim Tsuiokuhen Ova'sı aslında,keşke ona ait bir Live Action izleyebilsek.Ama dediğim gibi belki de yapımcılar manga düzeninden gitmeyi planlamıştır (ne kadar da Polyannacılık yapıyorum :P),öyle düşündülerse direk mangadaki Kenshin'i getirmeleri çok normal çünkü bu Ova'nın hikayesi mangada çok sonra karşımıza geliyordu.




Live Action sevincine daha yeni alışmaya başlamışken bu kez da yeni bir manga haberiyle sarsıldım.2012'de gelecek yeni bir Kenshin mangası,benim nezdimde 2012'yi daha da güzel kılıyor.Genelde yeni yıl olayından nefret ederim,eskileri brir kenara atıyormuş onlara çöp muamelesi yapıyormuş gibi hissederim.Ama bu kez farklı,bu kez gelen yeni yılı seviyorum sanki.Beklediğim bir şey olmadığı içindir belki de bu yeni yılı kovma isteğim ama ben ne kadar uğraşsam da kovulan o değil,eskisi oluyor.Bu kez bu kovulma olayını sessiz sedasız izleyecek gibiyim,nedeni belli elbette.Kenshin geliyorsa eğer 2012 bir an önce gelmeli!Gelsin ki 2012 hangimizin yılı olacak görelim bakalım. :D




12 yorum:

ayanami rei dedi ki...

Çok mutlu oldum!!! Resmen sırıtarak yazıyorum. Yeni manga demek :D 2012 için aldığım en güzel haber bu. Live-actionda Kenshin, Kenshin'e benzemiyor ama olsun olsun...

Squaw dedi ki...

Ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum Rei,ben de haberi öğrendiğimden beri ağzımı yaya yaya sırıtıyorum resmen. :)

Live Action konusunda da hak veriyorum ama ben daha kötüsünü bekliyordum, bu kadarı bile beni mutlu etmeye yetti galiba. :D

Bolaykim o.O dedi ki...

Warner Bros da bulaşmış işin içine zaten, sanırım çok güzel bir film olacak. Acaba seriyi tam bitirmeden izlesem bişey olur mu? :S yoksa hemen bitirmem gerekecek xD

Her zamanki gibi döktürmüşsün bu arada ıtır ellerine sağlık ^_^

Squaw dedi ki...

Konusunu bilsem seni yönlendirirdim,izle ya da izleme gibi bir öneride bulunurdum ama filmin konusu hakkında hiçbir bilgimiz yok. :(

Teşekkür ederim Eren'cim,içimden geldiği gibi bir şeyler döktürdüm işte.Pek de mütevaziyim. :P

Bolaykim o.O dedi ki...

İstemeden de spoiler almak istemiyorum ya :( En iyisi seriyi bitirip izlemek galiba xD Garantiye almak lazım xD

Olcak o kadar siteye bakınca hak ediyosun bu kadarını :)

Squaw dedi ki...

Dediğin gibi yap bence,gerçi benim teorim var bu yönde ama o şekilde mi giderler bilemiyorum hiç.Belki de birkaç filmle tüm yapımları özetlerler çünkü 4 bölümlük Ova her ne kadar Kenshin öncesini anlatsa da mangada çok sonra gelen bir hikaye.Kenshin'in flashback'İ olarak okuyoruz.Belki film yapımcıları da o sıralamayı baz alırlar.

Teşekkür ederim. :)

colt dedi ki...

Ne güzel haberler bunlar, hepsinin aynı yıl içinde olacağına inanamıyorum:D
Sanırım live action, konusu itibariyle serinin ilk bölümlerini kapsıyor. Çünkü koyduğun resimler arasında Sanosuke'nin kırık Zambatou'sunu görüyorum. Aslında ben de senin gibi Kenshin'i geçmişinin yaraları henüz tazeyken izlemek isterdim.

Squaw dedi ki...

@colt aslında benim bir teorim var ya da -hayata geçirirse- Warner Bros'un aklımı okumuş olacağım. :D Manga düzeninde gideceğine olan bir inancım var ya da teori.Hangiyle isimlendirmek istiyorsan sana bırakıyorum,seçim senin. :)

Manga düzeninde giderse serideki olayla başlangıcı yapması lazım ki birkaç filmden oluşacağına dair olan bir inancım da var ve gün geçtikçe bu inancı besliyorum.Manga düzeninde giderse de bizim için Tsiokuhen Ova'sı da yerini koruyacak diye düşünüyorum,yani belki de 2. film olarak onu izleriz.Üçüncü film olarak da manga finalini,kim bilir...Belki bir teori belki de hayalden ibaret bilemiyorum ama benim o yönde bir teorim var,umarım gerçekleşir. :)

Cloud dedi ki...

Anime yılları arasında geçirdiğim en güzel yıllardan biri olacak sanırım.

Birbiri ardına gelen güzel seriler, güzel haberler en sevdiğim serilerin en yeni haberleri derken daha ne olabilir diye soruyorum kendime ama bir şeyler oluyor işte.

Büyük ihtimal bu son yıl ve aralıkta kıyamet kopacak bu kadar iyi şeyin olması mümkün değil.


Neyse iyi diyelim iyi olsun.

Eline sağlık.

Squaw dedi ki...

''Anime yılları arasında geçirdiğim en güzel yıllardan biri olacak sanırım.'' Şu cümleni ne kadar iyi anladığımı bilemezsin.Benim için de öyledir,tabii benim asım ''Rose of Versailles'' dir ama Kenshin'i de yabana atamam hiç.

Ova'sının bir nabız yoklama olduğuna dair bir inancım var,benim teroilerimden biri manga ile ya yeni bir seri haberi ya da seri devam haberi alabilmemiz.Hayal mi teori mi bilemiyorum ama umarım gerçekleşen bir düşünce olur.

Teşekkür ederim,ben de senin güzel yorumun için ayrıca teşekkür ediyorum.

Dürr-i Yekta dedi ki...

filmini acayip merakla bekliyorum. hiç manga okumadım ama 2012 de animeside çıkar umarım. hikaye devam etse süper olur.

Squaw dedi ki...

Filmi ben de sabırsızlıkla bekleyenlerdenim. Mangası da güzeldir, eğer manga okumayı düşünürsen Kenshin'i ilk sıraya koymanı tavsiye ederim. :) Mangası için de gelecek haberi verildi, umarım dediğin gibi olur da hikaye devam eder ve serileştirilmemiş manga kısımları da animeye aktarılır. :)

Yorum Gönder