14 Mayıs 2013 Salı | By: Squaw

Annemle Bir Kapışma, Dilemma, Kore Kalıplarıyla Gelen Bir Skip Beat, K. Will ve ''My''lı Günler~~


Anket denildiği zaman çoklu şıklar her zaman ilk tercihimdir ama annemle karşı karşıya kalmak gibisi yok. Genelde annemle hemfikir oluruz ama söz konusu Kore’li aktörler olunca kesiştiğimiz nokta pek azdır. Erkekler konusunda ayrıldığımız kadar kadın oyuncular konusunda da sık sık ayrılıyoruz. Misal annemin güzelleri arasında Song Hye Kyo varken benim güzellerim içinde Lee Yon Ji var, güzel hatun ama değil mi?


Oyuncular kadar diziler konusunda da farklı kulvarlara gittiğimiz oluyor, hep ayrıldığımız doğru değil yalnız, yarı yarıya diyebiliriz. Birlikte izlediğimiz çoğu dramada aynı şeylere gülmekten zevk alıyor, aynı aşklara ayıla bayıla bakıp iç geçirmeyi pek bi seviyoruz. :P :D Aşk konusunda The Princess’ Man esnasında az Park Shi Hoo’ya ayılıp bayılmadık, sonrasında Hong Gil Dong; sanırım izlerken birlikte hem eğlenip hem hüzünlendiğimiz ortak dizilerimizden biri, hatta birlikte lanet ettiklerimizden. (。-_-。)  Erkeklerimiz konusunda ise So Ji’de anlaşıyoruz çok şükür. Hele de onun Cain and Abel ve MiSa dizisinde az içlenip dizide kaybolmadık. MiSa’da üzülüp iç geçirirken Cain and Abel’de So Ji ile intikam ateşiyle kavrulduk. Sonra da ikimiz birer So Ji sever olduk.


Asıl konuya geçeyim ben artık, değil mi? :P So Ji’den konu açıldı mı ben asıl konuya zor dönerim, onu da araya sıkıştırdık ya, hemen geçiyorum. (Burada bir fangirllük seziyorum sanki. :P) Annem bu aralar Boys over Flowers izliyor, hem de pek bi severek. Ordaki favorisi belli; Kim Bum. Üstlendiği karakterin kişiliğine ayrı bir hayran, onu ailecek seviyoruz zaten. Yakışıklılığına da bir lafımız yok, yalnız ben yakışıklılık konusunda Playfull Kiss dizisinden sonra Kim Hyun Joong sever oldum. Bunda Yon-sama’nın (Jun Bae Young) etkisi büyük gibi. Koyu bir Yon-sama hayranıyım, özellikle de The Legend dizisinden sonra kendisinin yeri bende ayrıdır, tabii ablamda daha ayrı, bu nedenle Yon-sama konusunda biraz geri duruyorum. :P :D


Şimdi annemin ateşlemesiyle büyük bir ikileme düştüm, yaşadığım en büyük dilemmalarımdan biri. Karakter olarak olsa seçim çok basit aslında, cevabım kesinlikle Kim Bum ama söz konusu görünüşse işte ben çekimserim ama gördüğüm ilk kişiye sorasım var;


Kim Bum mu yoksa Kim Hyun Joong mu?
(Benim oyum renk vermiyor pek çünkü çekimser yandan tercih yapasım var. )



Skip Beat'in Kore Versiyonu Geliyor!


Animemangatr sitemizde paylaştığım bir haberdi bu.; Celebrity adı altında gelen yeni bir Skip Beat draması bizi bekliyor. 2013 yapımları arasında olabilecek en güzel haberdi bu, sizi bilmem ama benim için öyle. Hele de oyuncu kadrosunda T.O.P ismini görünce bu yapımdan baya bir ümitlendim çünkü bana göre şarkıcılığı yanında -ki şarkıcılığından çok oyunculuğunu seviyorum- oyunculuğuna toz kondurulmayacak bir isim T.O.P. (Big Bang'i hala sevemedim. xD) 71: Into the Fire filmindeki performansını hangimiz unutabiliriz ki? Ren rolü kesinlikle onun, buna şüphe yok ama Mogami'mimizin adına kimin getirileceği asıl merak konusu olan şey. Türüne Live Action dememiz ne kadar doğru bilemiyorum ama ben anime uyarlamaları konusunda Kore yapımlarını daha bi sever oldum, Japon LA takipçileri kusuruma bakmasın. xD


Yan isimler etiketinde Skip Beat adı geçiyor, tam anlamıyla anime serisini yansıtır mı bilmem ama o, bir dönem ele alınan diğer yapımındaki gibi takipçilerini hayal kırıklığına uğratmaz umarım.

Bunu nerden mi biliyorum? Buyurun bilgimin kaynağı: Celebrity [MyDrama List]


K. Will’e olan hayranlığım gün geçtikçe biraz daha artmakta, sanırım sahnesini yaparken, yani seyircisiyle buluşurken en çok gülücük dağıtan isim K. Will. Tabii ki ona olan sevgim buradan kaynaklı değil, ben bu yaşta böylesi bir sese ve performansa sahip oluşuna hayranım ve gereksiz sayısı ve tiplilikleriyle ortada dolanıp da bu, herkesi görünüşyle değerlendiren hayranların yüceltiği abudik gubidik birçok K-Pop grubuna inat kendini kabul ettirmiş biri K. Will.; şarkıları güzel, MV’leri eğlenceli mi eğlenceli, OST’ları muhteşem, sesi ise bambaşka bir dünya. ♥


K.Will ile ilk kez The Gretastes Love OST’ları sayesinde tanıştım. Sonrası da geldi zaten, bir kez buldum mu o sesi bırakmaya niyetlenemezdim. OST sonrası şu sağ gösterip sağ vuran klibiyle eğlendirdi biz severlerini, şimdilerde ise Love Blossom ile şenlendiriyor bizi. 


Sağım Solum, Önüm Arkam ''MY''!
Bazı siteler vardır, çoğumuz biliyoruzdur eminim. Ben bu sitelere ilk MyAnime List ile alıştım (burası da daimi adresim). Anime sayesinde sanal aleme dadandığım ve forumlarda cirit atmaya başladığım dönemde tanıştım bu siteyle. 2009 yılından itibaren de düzenli bir kullanıcısı oldum. Drama ile pek haşır neşir olam niyetinde değilken anime delisi olan bir kızcağızdım işte. O dönemde MAL en büyük eğlencemdi, onun sayesinde çok güzel dostluklar edindim, tabii başlarada üye olduğum ama sonradan site ailesine girdiğim Animemangatr’mizin de etkisi büyüktü bu arkadaşlıklarımda. MAL ve AMT sayesinde birçok arkadaş edindim, çok güzel sohbetlerim oldu, hala da devam etmekte. Sohbet ve arkadaşlıklarının getirisi artıları yanında birçok anime haberi de edindim, küçükken unuttuğum animelerimi keşfettim. (^з^)


Anime sonrası ne zamandır uzak durduğum dramaya yöneldim ve bu dönemde MAL gibi bir site arayışına girdim. Önceleri başka bir listeleme ve sohbet ortamı olan bir drama sitesi keşfettim ama onun ara yüzüne bir türlü ısınamadım. Orayı pek kullanmaz oldum, bu esnada şimdilerde aktif olduğum MyDrama List sitesini keşfettim, iyi ki de keşfetmişim (bu da benim ikametgahım). Bu ikinci keşfettiğim platform, henüz taze bir isim, bu nedenle eksiği fazla ama zamanla bu eksiklikleri giderme çabasındalar. Ara yüzü aydınlık, MAL’da gezindiğim ferahlığı veriyor bana, bu site sayesinde de drama sever arkadaşlar ediniyorum. Yine sitemiz sayesinde edindiğim dostlarımla MDL'de görüşüp ediyorum. MDL’de pek yeniliklerim olmadı, sadece 2-3 arkadaş yeniliğim oldu ama tüm eksikliklerine rağmen güzel bir site. 


Özellikle de en sevdiğim bölümü site kullanıcıları tarafından hazırlanan serbest köşe kısmı. Diledikleri konularda, yani drama ve drama oyuncularına dair bir şeyler döküyorlar ortaya ve okurken acayip keyif alıyorum. Bunlardan en çok beğendiğim ise MV ve MV’lerde rol alan ünlülerimize ait olanıydı: MV Paylaşımı . Bir de, bilgilendiren kısımları oluyor. O bölümü de sevdim, mesela Howl’s Moving Castle’ın Howl’u, yani centilmenimizin seiyuu’sunun (seslendirme sanataçısı) bir drama oyuncusu olduğundan bihaberdim. Üstelik, en sevdiğim Japon oyuncularından biri olan Kimura Takuya'ymış, sağ olsun MDL ve MDL kullanıcısı gönüllü yazarlar. :)  Haber kaynağına ulaşmak için bu güzergahı takip edin. (^ω^*)

Anime ve drama için ne güzel bir ‘’My’’mız var, keşke bir tane de filmlerimiz için olsa. Henüz temelleri atılmadı ama kaç yıldır dileğini sürdürüyoruz ve sürdürmeye de devam ediyoruz. Darısı MyMovie’nin başına olsun mu? Bence olsun.  (´ω`)

2 yorum:

Mrym dedi ki...

Skip Beat mı TOP mı?
Yaaaaağ, yaşlanmak umrumda değil, zaman çabuk aksın da şu diziyi göreyim. Fangirle bağladım yahu, anam anam, nasıl sabrederim bilmem.

Squaw dedi ki...

Hı hı... :)
Aynen beybim aynen, fangirllüğe de razıyım sakin bir fanlığa da, yeter ki gelsin. :))) Çok merak ediyorum. Bir de, 2. sezon anime haberi olsa çok şugır olmaz mı? :D

Yorum Gönder