28 Ocak 2016 Perşembe | By: Squaw

Yuuichi Nakamura-san İle Bir Geçmişimiz Var Bizim! ♥



Öncelikle bir MyAnime List sayfasına uğrayıp da yaptığı şu güzel işlere bi göz atalım mı? ;)


Şimdi gelelim eteğimizdeki taşları dökmeye. :D Ne zamandır bloğumda bir Yuuchi Nakamura-san yazısı olmalıydı diye düşünüyordum aslında. Hatta onun farkındalığını yaşayıp da sesini nerde duysam onun olduğunu anlamaya başladığım andan, yani birkaç yıl öncesinde ona başlayan fanlığımın getirisi olarak hazırlanması gereken gecikmiş bir yazıydı. Yani birazcık tembellik yaptığımı itiraf etmem lazım. Favori Seiyuum (seslendirme sanatçısı) bir elimin 5 parmağını geçmez belki de ama az ve öz sevdiğimi düşünmüşümdür hep. Yuucihi Nakamura san bu isimlerimin asıdır, asla da yerini kaptırmayacağını düşündüğüm bir isim. Daha bu kadar popüler olmadan önce kendisiyle aşk yaşadığımı söylemem lazım. İzlediğim birçok karakteri olsa da onun sesinin gerçek anlamda hayat verdiği favori karakterlerim nadirdir. Elbette burda hepsini dile getiresim var ama asıl amacım onu en çok sevdiğim karakterleriyle dile getirmek. Eğer izlediğim tüm karakterlerine dair bir şeyler karalarsam bu yazı alır başını gider çünkü bir başladım mı duramayanlardanım. :P

Aslında sesinin duyduğum anda tanıyabileceğim favori erkek Seiyuularım Junichi Suwabe-san, Nakamura Yuuichi-san ve Seki Tomokazu -san'dır. Bu üçünü hiçbir seslendirme sanatçısına değişemem diye düşünüyorum. Belki zamanla bu iki ismi de bloğumda kaynatmak nasip olur. :) Zira onların da en az Yuuichi Nakamura san kadar başarılı olduklarını düşünüyorum ve sevdiğim karakterlere de hayat verdiklerini düşünürsek onları da dile getirmek boynumun borcu olsa gerek.  Şimdi gelelelim Yuuichi-san'ı kaynatmaya.

Okazaki Tomoya (Clannad)
İşte benim için Yuuichi Nakamura san denildiğinde akla gelebeilecek ilk isimlerinden birisi Tomoya'dır. Karakter olarak sevdiğim isimlerden birisi elbette ama onu gelip de gönlüme yerleştiriveren şey onun o sevilesi karakteriyle muhteşem meci olan o Nakamura Yuuichi san'ın sesiydi benim için. Bir de, ben nedense Yuuichi san'ın sesinin renkli saçlı karakterlerde daha bir çekici olduğuna inanıyorum. Hele de o gray karakterlere nasıl da yakışıyor. Zaten seksi ve çekici olan bu güzellik bir de renkli saçlar eklenince daha mı bir güzelleşiyor ne? :3
Tekrar izleyesim geldi. :D (Spoiler İçerir)

Saotome Alto (Macross Frontier)

Evetttt... Gelelim diğer bir mavi saçlı karakterimize. ''Hime'' deniliyor kendisine ki o upuzun güzelim saçlarıyla bu nike yakışmıyor da değil hani. :P Hele de bu güzelim ses 'oranyan (tsundere erkek karakter)' olan karakterlerde daha bir güzel durmuyor mu? Yoksa bana mı öyle geliyor. :D

Aker Graham (Mobile Suit Gundam 00)


Sert duruşlu bir karakter olan Graham sayesinde Yuuichi san'ın sesinin bu tip karakterlerde de  çekici durabileceğini öğrenmiş olduk, hem de fazlasıyla. Hep yukarıda bahsettiğim Alto tarzı karakterler sayesinde çekiciliğine daha da çekicilik kattığını düşünsem de Graham gibi sert mizaçlı karakterlerde de güzel durduğunu kabul etmem lazım. Gerçi hoş benim onu sevmediğim bir karakter tarzı olmayacak galiba.

Abe Takaya (Ookiku Furikabutte)
Saotome tarzı karakter demişken aynı özellikler taşıyan, yani diğer bir oranyan Yuuichi karakteri Abe'yi de bu noktada dile getiresim var. Seriyi zaten ayrı bir sevdiğimi söylemem lazım. Spor serileri arasında favorilerimden biri olan Oofuri'nin karakterleri arasında Abe gibi birinin olması benim için büyük bir bonustu, hele de benim o ölesiye sevdiğim, her duyuşumda bende uçma isteği uyandıran o sesle bütünleştiğini de söylersem, gerisini siz düşünün artık.


Miketsukami Soushi (Inu x Boku SS)

Gray karakterleri ayrı sevdiğimi daha önce söylemiş miydim hiç? Kesin bahsetmişimdir ama hepsini değil. Bu seriyi çok sevdiğimi söyleyemem ama keşke her seri 11. bölümü gibi olsaydı. O zaman bu seriyi dönüp dolaşıp izleyebilirdim. Full Yuuichi san sesiyle dolmuş sahnelere sahip bir bölüm bende nasıl bir etki bırakıyor düşünün artık. Öyle ki seriyi tamamlamış olsam da sadece o bölümü pcde bırakıp, hatta teline yükleyip arada açıp açıp izleyen bir aşığım ben. Bu sesin sevdiğim bir tarz olan gri saçlarla bütünleştğini de söylersem değmesin kimse keyfime.
Tsutsugami Gai (Guilty Crown)

Sevmediğim serilerden birisi daha. Seriyi izlerken biraz sıkıldığımı itiraf etmem lazım ama Gai karakterini sevmedim diyemem. Hele de karşımda böylesi güzel sesle birleşen bir karakter tasarımı varken ben o karakteri nasıl sevmem?
Tsukimiya Ringo (Uta no Prince-sama)

Hep bildiğimiz olabilecek tarzda karakterler olacak değil ya. İşte Yuuichi san'ın hayat verdiği bambaşka bir tarzda olan karakterlerden birisi ki tasarlanmış karakter tarzıyla da çok severek izlediğim bir isim olmuştu. Başlarda beklemediğim bir şey olduğu hissinin getirisi olarak zor alışacağımı düşünsem de izlerken aşırı keyif aldığımı itiraf etmem lazım.
Bakım yapmasa bile benden daha taş bir hatunla karşı karşıya olduğumuzu kabul etmem lazım. :D
Tenko Kuugen (Wagaya no Oinari-sama)

Seri hakkındaki bilgileri incelerken karşıma Ringo tarzında ya da ona yakın bir şey çıkacak sanmıştım ama değilmiş. Üstlendiği rolüyle tilkinin istediği cinse dönüşebilme özelliği sayesinde Ringo karakterinden uzak bir şey olduğunu fark etmiş oldum. Ha aslında Yuuichi san tilki olmaya yakışmış. Hem de fazlasıyla. Zira bu izlediğim ilk tilki karakteri değildi. :D

Hatori Yoshiyuki (Sekaiichi Hatsukoi)
Aslında hep seveceklerimi sıralayacaktım ama sanırım Yuuichi san'ın sevmediğim nadir karakterlerinden birisi. Bu karaktere tek katlanabilme sebebim o muhteşem sesten başka bir şey olamaz elbette. Yaoi sevmediğimi düşünmesin kimse. Zira Sekaiichi sevdiğim Yaoi yapımların başında gelen bir isim ama işte Junjou'nun ikinci çiftini, yani Hiroki-san ile Nowaki'yi alın bu seriye koyun ve işte alın size muhteşem bir Yaoi yapım. Tabii Yuuichi'nin sesi olmadan olmaz.
Aslında değinmesem de izlemiş olduğum nice Yuucihi Nakamura san rolleri var. Hepsine değinmeyi düşünmüyorum, asıl değinmek istediklerime yukarıda yer verdim zaten. Bunlara da kısacık bile değinmeyi düşünürsem yazım fazlasıyla uzayıp gidecek. Benim amacım hepsine değinmesem de ona ne kadar çok sevgi beslediğimi dile getirmek ve sıkı bir takipçisi olduğumu anlatabilmek. Aslında fangörl olduğumu söyleyemem çünkü illa ki oturup onun olduğu yapımları izleyeyim gibi bir amacım olmadı hiç ama bir seriyi izlemeye karar verdiğimde Seiyuu sıralamasında onun adı parlıyorsa o seriye karşı daha fazla da geri duramam. Bu da sanki bir fangörllük gibi durmuyor mu? :P
Neyse, değinmemiş olsam da Yuuichi san'ı dinlemekten keyif aldığım serileri de şuraya bırakayım istedi bu gönül. Ha belki aman aman severek izlediğim seriler olmadı hepsi ya da karakterler ama yine de Yuuichi san'dan bir şeyler olduğunu düşünürsek bana keyifli anlar yaşattıkları için bile isimlerini şuraya bırakasım var.  Sanada Ryuu (Kimi ni Todoke), Greed (Fullmetal Alchemist), Hodr (Break Blade), Moritsugu Reiji (Kurogane no Linebarrels), Tsukiyomi Ikuto (Shugo Chara!), Last Samurai (Arakawa Under the Bridge), Murasama (Bleach), Kadota Kyouhei (Durarara!!), Imai Kyousuke (Hajime no Ippo: New Challenger), Ohta Akihiho (Muteki Kanban Musume), Okita Souji (Mutsu Enmei Ryuu Gaiden: Shura no Toki), Kobushi Father (Sayonara Zetsubou Sensei), Yamada (Tokyo Marble Chocolate), Kyousuke Kousaka (Ore no Imouto ga Konnai), Mashiba Youhei (Working!!!)

Ve kapanışı yaparken şu sese kendimi bırakıp gidesim var.
 ♥ ♥ ♥

(Inu x Boku SS Spoiler İçerir)






0 yorum:

Yorum Gönder