28 Ocak 2017 Cumartesi | By: Squaw

Suwabe Junichi-san İle de Bir Geçmişimiz Var Bizim!! ♥

 
 
 
Nakamura Yuuichi-san yanında en sevdiğim seiyuularımdan bir diğeri de Suwabe-san'dır benim. Hatta en seksi bulduğum seslerden birisidir, nasıl Nakamura-san hayat verdiği her karakterde kalbime tam ortasından oklar saplamayı başarabiliyorsa Suwabe-san da aynı şekilde kalbimi binbir parçaya bölebilecek bir sihre sahip. Bugüne kadar izlemiş olduğum her karakterinde duymayı sevdiğim,  duydukça da izlemekten büyük keyif aldığım anları unutmak ne mümkün? Bu ara, çok sık karşı karşıya kaldığımı söyleyemem çünkü seiyuu veya karakter için seri kovalayan bir izleyici olmadım hiç.  Lakin sevdiğim seiyuuları dinlemenin keyfini tartışmaya kapalı tutatım, burda anlaşalım. Anlaşmaya vardığımıza göre şimdi gelelim Suwabe-san ile olan geçmişimizi deşmeye ve  birlikte paylaştığımız kirli çamaşırlarımızı ortaya dökmeye. :P Desem de inanmayın siz, geçmişimiz öylesine temiz öylesine güzel ki kendisinden vazgeçmeyi düşünmedim hiç. Archer fanı olmadım hiç ama kabul etmeliyim ki Suwabe-san'ın en iyi karakteriydi, hele de şu ritüeli okuduğu anlarında biz severlerine fırlattığı o okları yok mu?  (ˇˇ)
 
~~ Spoiler içerir ~~
 
 
 

Gelelim diğer karakterlerimizi didiklemeye. :)

Kuniumi Maitake (Lovely Complex)



Sanırım Suwabe-san'ın beni en çok eğlendiren karakteri Mighty-sensei idi. Eğlendirirken gözlerimizle bayram yaptığımızı inkar edemem. İtiraf edin kızlar, bizler de animedeki öğrencileri gibi olmadık mı? :3


Fukuda Shinta (Bakuman)




Gray tipleri ayrı sevdiğimi daha önce söylemiş miydim hiç? Elbette. Sağır sultan bile duymuştur artık eminim. Fukuda o grayliğiyle beni ölüp ölüp diriltirken Suwabe-san ise direk öldürüp orda öylece bırakıyordu. Sanırım Fukuda da aşk yaşadığım diğer bir Suwabe-san karakteriydi, zaten Bakuman serisinde asımdı kendisi. ;)

Archer (Fate/stay Night)
 


Gelelim Suwabe-san'ın üstlenmiş olduğu en iyi seçim diye düşündüğüm karakterimize. Archer fanı değilim elbette ama ne demiş büyüklerimiz? Sezar'ın hakkı Sezar'a. :P ;)

 
Bonten (Amatsuki)
 

Bishounenlerin hası bir karakter aslında Bonten. Seride de konumu baya önemli bir yerde. Serinin harcanmış bir konu olup olmaması ayrı mesele ama bahsettiğimiz şey Suwabe-san karakterleriyse en iyilerden olduğunu kabul etmek lazım. :D Hele de o kanatlarını ortaya çıkardığı anların Suwabe-san sesiyle bütünleşmesi. *___*



Jinguuji Ren (Uta no Prince-sama)


Ah Ren isimlerinde bir hikmet var sanki, niyeyse Ren adıyla karşılaştığımız tüm karakterlerimiz fazla bir sevilesi mi oluyor ne? :P Ha burdaki Ren'i sevmemde Suwabe-san etkisi büyük, kabul ediyorum. Lakin Ren deyince bir Jigoku Shoujo'daki Ren-sama'mız ya da Skip Beat!'deki bir başka güzelliğimizin aklıma gelmesi de olası. Hatta onları daha çok tercih edebilirim. :3
 
Frau (07-Ghost)
 
Askeriye temalı oluşuyla dikkat çeken bir seriydi aslında sezonu geldiğinde ama olayın fusojhişiliğe kayışıyla serinin de düşüşe başlaması çok geç kalmadı. Ben seriyi çok sevmedim ama Frau karakteri. ♥<3 font="">
 

Jiroumaru Tarou (Hanasaku Iroha)
 
 

Bir sapığa hayat vermişti Suwabe-san'ımız ama olsun, onun sesini duymak yeterliydi benim için. :3 Gerçi, seriyi, karakterleri ve atmosferiyle ayrı yerde tutmuşumdur hep. Sanırım en sevdiğim slice of life türlerinden birisiydi, hatta benim için en iyisiydi diyebilirim. ;)
 
Atobe Keigo (Prince of Tennis)
 
 
Öyle ayıla bayıla izlediğim bir spor serisi değildi aslında, özellikle de ana karakteri yok mu? Echizen spor serilerindeki en uyuz olduğum karakter türlerinden birisi ama işte orda Atobe yok mu? Kendisini bir kenara itin, itmeyebilirsiniz de. :D  Kendisini ayrı sevin ama sesini de yabana atmayın sakın. Zira, ben kendisine sesi için bile torpil geçebilirim. :P
 
Takakura Kyosuke (Nana)
 
Nana serisinde en dikkat çekici yan karakterlerden biriydi bence. O rastalı saçlarıyla kimin aklına kazınmasın ki? :D Karakteri de hoştu gerçi ve o görünüşünün altından gelen Suwabe-san'ın harika sesinin uyumuyla nasıl bir karakter olduğunu daha fazla anlatmaya gerek yok sanırım. :)
 
Greed (Fullmetal Alchemist)
 
Karakteri çok net hatırlayamıyorum, daha doğrusu kendisini hatırlıyorum ama serideki konumunu unutmuşum. Sanırım fanı olmadığım bir yapım olduğu için. :P
 
Katsura Junichi (Sakamichi no Apollon)
 
Sentaro'nun hayranlık beslediği Jun abisini bu seriyi izleyip de hatırlamayan yoktur eminim. Ben mangasını daha çok sevmiştim nedense. Serisi de iyiydi hakkını yememek lazım ama beni tatmin etmemişti. Seride yavaş giden bir şeyler vardı ya da benim eksiklik hissettiğim bir şeyler. Nedenini çözemedim ama Jun abiyi unutmadığımız gerçeğini inkar etmedim asla. Gerçi bu serinin hemen hemen tüm karakterleri gayat başarılıydı. :)
 
Monou Fuuma (X-Tv)
 
Kamui'nin arkadaşı olan karakterimizi hatırlıyorum ama Suwabe Junichi tarafından seslendirildiğini unutmuşum. Aslında seriyi severek izlemiştim ama üzerinden çok zaman geçtiği için net hatırlayamıyorum. Fuuma'nın önemli bir rolü üstlendiğini söyleyebilirim ve Kamui ile arkadaşlıklarının gidişatının seride önemli bir yere sahip olduğunu da. Eh Clamp kızlarının erkek karakterleri tasarlamadaki başarısına da bir lafım olamaz zaten. ;)
 
Sanırım son günlerde en çok bilinen karakteri Kuroko no Basket serisinden Daiki Aomine 'dir ya da ben gibi fanı olmayanların en iyi hatırlayacağı karakterlerinden birisi Bleach serisinden Grimmjow olsa gerek. Gerçi,  ACCA serisiyle son karakterlerinden biri olan Groshular'ı meraktayım bu ara, seriyi izlemeyi düşünüyorum ama ne zaman ona sıra gelir muamma. Bu arada, seri Ristorante Paradiso ve Saraiyo Goyou (House of Five Leaves) gibi güzel yapımların mangakası olan Natsume Ono'ya ait başka bir mangadan uyarlama. Seri nasıl bir ilerleyişte şu an bilmiyorum ama umutlu olduğum yapımlardan birisi, eh karakterlerinden biri de Suwabe-san ile hayat buluyorsa değmesin kimse keyfime. ;)
 



Gönül ister ki her bir karakterine tek tek değineyim ama yazmayı sevsem de hepsine değinesim yok pek, kusuruma bakmazsınız umarım. Suwabe-san ile olan geçmişimizi de andığımıza göre devam ettiğim serilerimden birine döneyim de azıcık keyifleneyim. Ha gitmeden önce de yukarıda değindiğim karakterleri dışında ustamız benim izlediğim yapımlarda başka hangi isimlere hayat vermiş, bir göz atalım. ;) Yalnız şöyle baktım da birkaç karakter dışında havalı, bir o kadar da seksi karakterlerimizi bize sunmuş Suwabe-san, eh bu güzel ve çekici sese de o yakışırdı zaten. :3
 
Jaegerjaquez Grimmjow (Bleach), Aomine Daiki (Kuroko no Basket), Seimei (Naruto), Shimizu Raikou (Nabari no Ou), Undertaker (Kuroshitsuji), Kain Akatsuki (Vampire Knight), Xargin Magwald (Blassreiter), Argiano Van (Blood+), Nakajou Nobuto (Bus Gamer), Luckens Savaris (Chrome Shelled Regios), Tamaki Tsunenaga (Deadman Wonderland), Koshima Yoshiyuki (Chobits), Nonaka Hirofumi (DearS), Sunweld (Erementar Gerad), Tseng (Final Fantasy Filmleri), Regiostar Linn (Hayate no Gotoku!!), Komuro Takashi (Highschool of the Dead), Sugita Hirohisa (Jigoku Shoujo Futakomori), Nijou Kakeru (Kirepapa), Koibuchi Shuu (Kuragehime), Goemon (Gintama), Cameraman (Great Teacher Onizuka), Takahiro's Friend (Danshi Koukousei no Nichhijou), Agaliarept (Macademi Wasshoi), Shirogane (Monochrome Factor), Matoba Seiji (Natsume Yuujinchou San), Kikuchi Tooru (Nodame Cantabile), Yardbirds Malik - Oakley Sting (Mobile Suit Gundam Seed Destiny Final Plus), Symeon Mars Mobile (Suit Gundam Seed Destiny Final Plus: The Chosen Future), Oji Goro (Peach Girl), Sa Soujun (Saiunkoku Monogatari), Lunettes Reim (Pandora Hearts), Yoshida Toshimaru (Peace Maker Kurogane), Friagne (Shakugan no Shana), Mibu Sadashiro (Shikabane Hime: Aka), Inosato Dan (Tenjou Tenge), Nightroad Cain (Trinity Blood), Shiba Reiichirou (Zombie-Loan), Soushu (Shounen Onmyouji), Ootori Itsuki (StarrySky), Hiki Masataka (Switch).

0 yorum:

Yorum Gönder